Geld brengt verantwoordelijkheden met zich mee. Dat weet u maar al te goed. U investeert, belegt en misschien heeft u een (familie)vennootschap. Financiële stromen gaan vaak gepaard met een grote administratieve rompslomp. Niet iets waar u zich graag mee bezighoudt. Dan belt u ons. Een partij waaraan u de regie en coördinatie van uw financiële administratie met vertrouwen overdraagt. We bieden structuur, inzicht en overzicht. Dat creëert rust en de vrijheid om van uw financiële middelen te kunnen blijven genieten.
Met het hebben van vermogen komen verplichtingen. Met name rondom het voldoen aan de geldende wet- en regelgeving. We bieden u ons netwerk van specialisten die uw vragen rondom successie en schenkingen kunnen beantwoorden. Met onze kennis en ervaring zijn wij, namens u, ook een betrouwbare gesprekspartner met deze adviseurs. Ook grotere vraagstukken zoals estateplanningstrajecten begeleiden we graag voor u. Op een persoonlijke manier met grote betrokkenheid. Ook dat is de vertrouwde dienstverlening van Vigilanter.
We richten voor u een waterdichte administratie in, waar u geen omkijken naar heeft. Deze onderhouden we secuur en we houden u periodiek op de hoogte van de stand van zaken. Samen zijn we altijd in control en hebben we inzicht in de actuele financiële situatie. U wordt hierin volledig vertrouwd ontzorgd.
Onder onze dienstverlening financiële administratie valt:
Een goed secretariaat is onmisbaar voor een ontzorgd leven. Iemand die orde op zaken stelt en houdt. Iemand met wie u vaak persoonlijk contact heeft en die ervoor zorgt dat de dingen voor u gewoon goed geregeld worden. We streven naar een fijne persoonlijke samenwerking, op basis van wederzijds vertrouwen en waken over uw secretariële uitdagingen. Typisch Vigilanter.
Onze secretariële diensten bestaan o.a. uit: